fredag 3. juli 2009

Gordon - gresshoppe


Da jeg kom inn i stuen til morgen i dag, trodde jeg vi hadde fått besøk av grønne mars menn! Jeg hilste pent på denne skapningen som hang fra taket og tittet litt nærmere.... Men så gikk det opp for meg at dette slettsikke var noe utenomjordisk, men en gresshoppe på steorider! Å himmel den var så stor!  min første reaksjon.... Ring min mann..... Du må komme hjem med en eneste gang! Han: hva er galt... har det skjedd noe!?????? Jeg: det er en enorm gresshoppe her som du MÅ ta! !!!!!! Han; hahahahahahahaha..... your on your on babe! Jeg: HVA??????????????

Etter litt tenking... så kom je
g frem til at støvesugerene sikkert kunne ta den enkelt å greit! Rigget frem støvesugeren tittet opp på gresshoppen som nå hadde fått navnet Gordon! 
Gordon forstod tydeligvis at han nærmet seg enden av livets gang og gjorde seg klar til angrep ved å flekse muskler! Jeg backet jo så klart ut og tenkte .... Herregud, jeg er i livsfare! 

Mobilen piper og det var min kjære mann igjen! Bestiller du bord på resturanten....... Svar: Ja hvis du kommer å tar Gordon!
Telefonen ringer! Hvem er Gordon???????? Svar: Gresshoppa!  reponsen: Har du ikke fått den ut enda?????? Jeg: #$("(/%26541"$)!

Håven.... tenkte jeg! Den kan jeg lirke udyret ned i og få den ut! Så det gjorde jeg, men at denne skapningen kunne veie nærmere 20 kg ante jeg ikke ;) Når jeg da bar denne ut tenkte jeg i mitt hode; godt ikke den hoppet på
 meg for jeg har jo grønn tshirt på meg! Gordon kunne jo tro at jeg var en busk eller ett tre eller noe sånt!?  
Så fikk jeg lempet den ut av håven og gikk inn til mine barn og sa SÅNN på sørlandsk som bare sørlendinger gjør når de har gjort noe de er fornøyde med! .........


Mamma..... hva er det du har på ryggen?????????????????????
















Bildet er lånt fra nettet

3 kommentarer:

  1. Herregud i himmelens navn!!! Er det den du har tatt bilde av??????

    Jeg hadde dødd...rett og slett.

    Nå har jeg kjøpt Endurance vaske midler. Nå lukter det janne Cathrine i hele huset. Ikke fordi jeg har vasket huset, men jeg har noen klær i bløt i ei bøtte. Ha.ha.

    SvarSlett
  2. Haha, tror jeg hadde fått akkurat like panikk som deg :)

    Bloggen din oppdateres ikke i min bloggoversikt, er det noe med innstillingene hos deg eller meg tro? Har ingen andre blogger det er et problem med.

    Ha en fin uke :) Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. Tror det har vært noe galt med innstillingen på bloggen, men prøver å få fikset det nå!

    Og til Turbo.... var det ett hint om at jeg lukter som gammelt skyldevann??????????????????????????????????

    SvarSlett