lørdag 5. desember 2009

Im dreaming of a white xmas


Jeg skulle ønske at det ble en skikkelig hvit jul her i år! Det er mAnGe år siden det har vært en hvit jul! For noen dager siden snødde det på "fastlandet" mens vi på øya fikk bare regn.... så når vi ankom det store land ble både barn og fe overrasket over alt det hvite! Det varte ikke lenge da..... Før regnet kom og snøen forsvant! Her er en liten link til en julesang





Så har det hendt en liten ulykke i familien.... min kjære mann tok en vinkelsliper og rev av rubbel å bit på tommelen...... Var ikke så mye som en liten skinnfille å se! Så nå er far sykemldt. Og jeg synes fryktlig syndt på ham! Det værste er at jeg må skifte på det en gang om dagen samt rense det..... Men vi håper at det gror fort! & at jeg ikke svimer av mens jeg skifter på det!




 

3 kommentarer:

  1. Ja hvit jul ja.. her kommer jo snøen i mars, bare for å irritere.

    Stakar mannen.. si ifra hvis du vil ha sårskiftehjelp.

    SvarSlett
  2. Det går bra, men ble litt svett;) det så virklig ikke pent ut! Så MÅ jeg skifte hver dag, men nå vet jeg jo ihvertfall hvordan det ser ut! Får bare ta ett par skarpe før jeg setter igang;)

    SvarSlett
  3. Nydelig stemningsbilde!!
    Så gøy du vil legge ut bilder av posene jeg har laget.
    Supert med litt reklame ;-)
    Klem

    SvarSlett