tirsdag 22. desember 2009

Kusmi Tea


Jeg er ingen stor Tea fan.... Men etter å ha smakt denne tea`en så er jeg på nippet til å kaste kaffen ut av viduet og bli en evig tea fan!!!!!

Kusmi Tea Sweet LOVE heter min favoritt det er en : Exquisite spicy blend that stimulates the senses! Å den er bare så utrolig god! Så "smaker" den litt jul;)
Alle "smakene" kommer i forskjellige flotte bokser!
Du kan kjøpe alle de forskjellige smakene her

❤ Så sett deg ved peisen under ett teppe med en god bok & denne deilige tea ❤

2 kommentarer:

  1. Ja te er jo utrolig godt. Glemmer det liksom. Men har fått litt dilla på engelsk te for tiden, med melk og det hele. Men den må man på Vung Tau for å få.

    Denne her så jo utrolig artig ut! Må få krøpet meg gjennom tunellen en dag snart.

    SvarSlett
  2. Ja nå er det leeenge siden! Har jo bollen din her enda!;) Jeg kan jo komme innom i kveld med den?

    SvarSlett