fredag 12. juni 2009

Familiens Virus uke





Jeg har slitt med "datavirus" JEG ikke dataen! Joda det går ann! Siden det fantastiske tordenværet natt til mandag, har modem lyset vært slukket og jeg uten internett! Det gir sterke abstinenser og ett litt sært humør! Jeg trodde virkelig ikke at jeg var SÅ avhengig av internett!
Når det nye modemet kom i posten var det rallykjøring til det lokale postkontoret, krangling med postdamen og fullfart hjem igjen! Installere herligheten og da så jeg brevet fra operatøren..... Modemet vil være operativt fra 15 juni! What the F#%$! Tenkte jeg på fransk, det er jo bare ikke mulig! Men jeg måtte bare installere det og funket det ikke så blir det en ikke så hyggelig telefon til disse telefolkene i nor;) Men jippi modemet funket og jeg fikk "ruset" meg!!!


             Så har familien fått enda ett virus i huset! VANNKOPPER!
Jenta vår er full av røde prikker! Og det klør i alle krinkler og kroker! Jeg klør også selv om jeg hadde dette for 25 år siden! 
Når nattastellet var gjort igårkveld og vi hadde smørt hver eneste prikk (2ganger for sikkerthetskyld!) med hvit Vask , ser hun seg i speilet og sier... ; Ja ja Prikken, nå legger vi oss;)
 

3 kommentarer:

  1. Staaaaaaaakars både mor og barn. Kjedelige greier. Pappa bare malte hvitvask over hele meg likegodt når jeg var liten. Ha-ha.

    SvarSlett
  2. ja det kunne jeg like gjerne ha gjort idag! Nå er hun skikkelig full av blemmer!

    SvarSlett
  3. Uff så kjedelig med vannkopper, dere har min største medfølelse!

    Mangel på nett er ikke bare bare, nei. Man er nok mer avhengig enn man tror :)

    Ha en fin helg :)
    Hilsen Margrethe

    SvarSlett