lørdag 17. april 2010

egentlig ingenting;)

I dag skulle jeg egentlig ha gjort masse i hagen, men pga skydekket valgte jeg å droppe hele hagen og heller gå på kaffebesøk til mine foreldre.
Så skulle jeg egentlig også passe min lille nevø på 5 mnd i kveld, men etter min svogers tur hjem fra utlandet (først fly, tog, taxi så ferge) orket ikke de å gå ut, så jeg får ikke gjort det heller! Så da ble det en skikkelig middag med en kaloribombe av en dessert;)

Hovedrett; Landkylling
Da stapper man alt av gode urter man har samt sitron inn i fuglen (kan puttes inn mellom skinnet og fuglen eller brukes som "stuffing") og steker den med poteter , squash, oliven hvitløk, gulrøtter og egentlig hva man ønsker, stekes i en time;)
Dessert:
Lag "skall" av butterdeig og stek skallet. Fyll det så med vaniljekrem, ha på ønsket bær og gele og spis til du sprekker;)

Bon appetit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar