mandag 27. april 2009

En ny epoke for mor!




Vell vell! 
Skiltet er tatt med fordi jeg elsker slike skilt!
Dette skaffet jeg meg igjennom lunehjem ett fantastisk nettsted! 

Men idag var andre gangen minstemann var i den skrekkelige barnehagen! Jeg går bare rundt å surrer når han er der! Hele 2 ganger måtte jeg ringe for å forsikre meg at alt stod bra til med han! Kl 1230 fant jeg ut at han måtte reddes! Da jeg ankom barnehagen, satt han så fint og spiste! Så ikke ut som han savnet meg idet heletatt! Uff tenkte jeg, dette kommer til å bli hardt! Jeg skal nok overleve dette, siden han bare skal gå to dager i uken! Men jeg tror nok ikke dette blir lett for mor!

DRIVHUSET..... joda det går sakte fremover! Men det ble ikke noe støping idag! 

Det regnet også måtte jeg en tur til den lokale
dyrlegen med vår kjære Arnold!
Han skulle ta blodprøve for rabies. Dette gikk veldig bra! Ganske mye bedre enn forventet! Det eneste som er problem nå er at vi skal på utstilling om 14dager! Håper pelsen er vokst ut igjen til da!!!! Men shitau! det går som det går uansett! 







Ser på hans høyre ben at det er en stor flekk som mangler pels!!




2 kommentarer:

  1. Ha-ha!! La nå gutten ha litt privatliv, "knis"!!
    Godt å høre at han har det bra da.
    Og stakkars Arnold. Han gjør det nok bra på utstilling skal du se.

    SvarSlett
  2. Stilig skilt! Har sansen for slikt:-)

    Det er merkelig med den første dagen i barnehagen. Ikke vil vi at de skal gråte og savne oss, og ikke vil vi at de skal være overlykkelige og ikke savne oss i det hele tatt........Mødre er merkelige greier du!

    SvarSlett