onsdag 29. april 2009






Igjen har lillemann vært i denne barnehagen og hatt det forferdelig!
Jeg leverte han med stor klump i halsen ( for han grein som bare det) Storesøster kom og lettet litt på tårene mens jeg vandret ut døren med en "plutselig allergi"

Jeg kom meg på butikken og fikk handlet alt av nødvendig proviant til middag! Fylt disel og vasket bilen.... men da kom trangen til å ringe! Joda alt stod bra til med han!
Txtmld med bilde av en overlykkelig gutt 
Så da var jo alt vell!




Jeg kom meg hjem, skrubbet gulv med verdens beste såpe!
(etter min mening!)
Lukter lavendel, så etter rengjøringen lukter det fantastisk!
Kjøpt på lunehjem 



Så drivhuset;) 
Sålen ble ferdig i går! Og kl 630 hørte jeg ett merkelig bråk ute! Jeg ser ut og der står far og jobber!  Tror du ikke han bare måtte pusse over sålen før han gikk på jobb! Begynner å lure på om han vil ha meg ut av huset???????

3 kommentarer:

  1. Hallå du!! Han derre mannen din altså... hva med meg? Hva med mine behov? Hæææ???!! Til drivhusforbedring altså.

    Så skjønn lillemann i barnehagen da. Ser jo ut til å ha det strålende da.

    Du den såpa er jeg litt nysgjerrig på. Har hatt lyst til å kjøpe den lenge.

    SvarSlett
  2. Ja han kan jo komme å legge inn vann til deg dah;)

    Ja tror lillefar trives så det går nok bra det!
    Ellers er den såpa utrolig bra! Har det merket i tøyvask også samt tøymyker og oppvaskmiddel;) Ikke det at jeg vasker så møe opp for hånd, men du vet må ha, bare må ha;) ( SHOPAHOLIC )

    SvarSlett
  3. Flittige menn er nyttig nå man vil ha opp drivhuset sitt så raskt som mulig:-))

    SvarSlett