lørdag 2. mai 2009

Endelig endelig


Ja nå er endelig drivhuset ferdig! Jeg har stått klar med ALT som skal inn i snart 4 timer!!!! Selv om det har tatt tid, så synes jeg det faktisk gikk kjapt når de først satt igang!
I går brukte de (far selv og sviger) ca 8 timer med 2 pauser;) på selve rammen.
I dag har det gått litt senere for vinduene var ikke så utrolig lette å få inn! men ca 6 timer på det!

Ja de er utrolig effektive! Og FLINKE!!! Så det er veldig greit å ha en Handyman !

Jeg skal sette inn alle bildene vi har tatt og slikt etterhvert! 
  
Her er morell treet i full blomst! Jeg har dette i en krukke, men 
det er blitt så stort at nå må jeg finne ett sted å ha det! Det å finne ett sted er ikke lett! 


Vaktholdet med kaffebordet til drivhus"ekspertene" er det heller ikke å si noe på!!!

2 kommentarer:

  1. Hallo!! Og bilder da??? Hææææ??? Utrolig kjappe de har vert. Så kjempegøy da!! Mulig lillegutt og jeg må ta oss en svipptur å kikke? :-)

    SvarSlett
  2. ja! de var veldig kjappe! Så nå må jeg bare få fylt det ;)
    Bildene kommer;)
    Hatt det fint i Holland?
    Ellers ligger vi rett ut med forkjølelse:( men du må bare komme;)

    SvarSlett