torsdag 7. mai 2009

Utestue

I dag er det veldig vått ute, så jobbing i hagen blir det ikke! Men i drivhuset er det jo alltid flott vær;) Så litt arbeid i det blir det! ( det komme nok noen nye bilder derfra snart!) Ellers skal hele familien en tur på forskjellige blomsterhandlere idag! Må ha noen småting;)





I utestuen vår har vi en peis! denne har en slik "hylle" til å putte pynte ting i! Men denne hyllen er jo alt for liten til å få plass til noe som helst! Så jeg dekorerte den heller med litt skrift og sånt!







Vi hadde en langvegg i mur som var litt kjip! 
Veggen er av leca så jeg turte ikke henge for mye på den! Da fant jeg ut at jeg maler litt;)

3 kommentarer:

  1. Tøft... veeeeldig tøft. Jeg har jo samme peisen og har lyst til å gjøre noe liknende. Men hvor kan jeg finne sånne stencils greier til å bruke?

    SvarSlett
  2. Jeg har noen med skrift hjemme som du kan se om du vil ha? Ellers har jeg jo kjøpt dem på lunehjem såklart!!!!!

    SvarSlett
  3. Tror jeg må ha noe italiensk noe.. bare sånn for gøy.
    Har funnet noen diverse ordtak. Får se om jeg får skriblet opp noe. Har liksom mistet all piff i dag gitt.

    SvarSlett