tirsdag 19. mai 2009

Så er MGP og 17 mai over..... Hurra hurra!
Jo det er gøy med både det ene og det andre, men nå er også sommeren på vei og båt, grill, hage, uteliv og badesesong igang! Kanskje ikke bade enda!?
Vi har ett slikt lite plasskebasseng i hagen og det skal nå renses og gjøres klart! For jeg har på mine "eldre" dager blitt litt pysete og ikke så altfor glad i å bade i sjøen! Sprøtt ettersom vi både bor på en øy, har båt og jeg er oppvokst ved sjøen! Jeg bader jo i sjøen, men ikke så ofte! For sjøen er jo både kald og nede der i dypet finnes det masse rart! Ja jeg har hørt mange historier fra fiskere her på øya! og det er ikke morsomt å ligge i vannet og tenke ..... hva var det nå han fortalte igjen!? ....... 

Slik som denne misteren som kan bli en meter lang!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joda dette kalles en skolæst (kanskje det var det danske navnet?) og finnes i vårt flotte farvann! Neitakk, jeg bader i basseng jeg!!!!! LINK

4 kommentarer:

  1. Hallo..plaskebasseng du lissom! Det er da et basseng i sin rette forstand? Jeeeezzzzz... Ha-ha!

    SvarSlett
  2. Så du kommer i sommer???? you, me and Piña colada ;)

    SvarSlett
  3. Ja, der forsvant det lille badebehovet jeg føler... Skal virkelig mye til før jeg hopper i sjøen, og da skal badetemperaturen være laaangt over gjennomsnitts badetemp. Og slike bilder av ulumskheter i vannet øker ikke akkurat badetrangen :)

    fornuftig med basseng

    SvarSlett