søndag 31. mai 2009

Endelig sommer

Såkom endelig sommeren! Det var jo bare deilig!
Vi har fått gjort masse ! Vasket bassenget, plantet flerer planter og vært på havet! 
I dag var første tur med hund! Det gikk strålende! Han var litt små stresset først, men etter litt tid og svansing frem og tilbake fant han roen og koste seg masse! Sikkert deilig for han med litt frisk luft i denne deilige varmen!

Ellers måtte jo mor såklart vanne som en gal å luke å plante...........!
Jo det er alltid masse å gjøre i en hage! Om den er liten eller stor! 
Dette bildet er fra "peiskroken" Skal ta ett bilde fra en annen vinkel senere i sommer!  Som dere kanskje ser så trengs det litt maling både her og der.... men men det kommer!

Her har jeg plantet sammen en Rhododendron 
og en trollhassel! Bak er det også planter luftløk fra Røvika (De lange med "knopper"). Luft løk er utrolig godt til mat! Smaker som en blanding av løk, gressløk  og hvitløk synes jeg!  

4 kommentarer:

  1. Guri malla så utrolig flott!! skal i du står på.

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder! Det ser skikkelig idyllisk ut hos deg :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. Manlende maling? Så bare en nydelig peiskrok jeg........

    SvarSlett
  4. fin blogg du har,men du oppdaterer så sjeldent.gi på janne.å du lurer på hvem jeg er.her er et hint.jeg monterer aldri et drivhus igjen.

    SvarSlett