onsdag 3. juni 2009

Bryllupsdag



I dag har jeg og min kjære mann bryllupsdag! Vi giftet oss i Barcelona for fire år siden. Tiden har flydd!

Bildet over er brudebuketten jeg hadde, vel det vil si kopi av den!! Den var utrolig flott!


Vi giftet oss i Kloster kirken til Dominikanerene! Dette er en av de eldste munke ordenen i Barcelona som fremedeles er i "drift"! (Etter hva jeg kan huske!?) Det hele var utrolig ! Det  satt munker i kirken og fulgte med vielsen! Det var bare en stor opplevelse! Brudebildene ble tatt i hagen til klosteret! Der var det store oliventrær og fontener, statuer og masse andre flotte blomster! 

Pavarotti ble spilt og dagen var en drøm!  Etter vielsen bar det ned på hotellet for å ha en tapas"brønsj"

Så dro vi tilbake til Llorett de Mar, hvor vi bodde. Koste oss og på kvelden kom kokk og servitør som lagde 9 retters middag med flytende tilbehør til oss alle. Kan si det sånn at vi var ganske oppblåste etter dette! 


 Kirken i Dominikanerklosteret i Barcelona Klosteret

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med bryllupsdagen!!!

    SvarSlett
  2. Steike, det hørtes ut som en DRØMMEDAG!! :o) Gratulerer så masse med bryllupsdagen i dag!! Håper dere har kost dere og feiret i sammen! :o)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen :)
    Høres ut som det var en flott dag på alle måter.

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  4. ØØØØØØØØØy!! Det fikk jeg jo ikke med meg. Gratulerer så masse begge to!

    SvarSlett
  5. Du er blitt tagget.
    http://turbolotte.blogspot.com/2009/06/har-ogsa-blitt-tagget-gitt.html

    SvarSlett