fredag 19. juni 2009

regn & kaffe

Med noen solglimt innimellom er været igjen regn! Jeg blir skikkelig værsyk og merker at nå er humøret skikkelig nede! Ikke noe lyst til å luke, fikse drivhuset eller noe egentlig.... har ikke lyst til å gjøre rent heller..... Det værste er at jeg begynner å tenke på jul! Joda du leste riktig..... JUL!




I mine "tunge" stunder drikker jeg kaffe, masse kaffe! For noen 
år siden kjøpte vi en slik kaffemaskin! Det må jeg virkelig si til alle kaffedrikkere.... FANTASTISK! man kan velge mellom vanlig kaffe, Espresso, cappiccino, late.... alt hva man kunne ønske seg egentlig! Man kan stille på hvor kvernet man vil ha bønnene! Ja dette er skikkelige greier! Kaffen er etter min smak, helt utrolig god! Virkelig noe å anbefale til alle! 


God helg til alle 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar