tirsdag 16. juni 2009

Så kom skyene...



...... Ja det var liksom veldig vits å få seg solseng! Ikke mer enn den var på plass, så kom de mørke skyene! Torden melder de også! Ikke noe gøy! Jeg vil ha SOL!



Her har jeg fått laget ett popart bilde av søs. 
Bildet er ganske stort og det henger på hennes rom! 
Litt kul kunst å ha på rommet! Jeg fikk dette laget på nfoto



Dette bildet er av lillebror! Dette laget av en tante i Danmark med bildet (kopi)  fra takkekortet og servietten fra dåpen ! Navn, fødselsdato samt dåpsdato er skrevet inn! Ett utrolig fin gave som jeg selv også har tenkt på å lage! 




 Jeg fyller rundt tall i August & da vil jeg hit! Lurer på hva far sier til det! 
Men hvis jeg får viljen min så reiser vi 13 august! 


077581A.jpg

01cliffside.jpg


 




1 kommentar:

  1. Fine bilder! Så spesielt å ha et bilde med ting fra dåpen. God og kreativ ide :)

    Deilig å drømme om tur på din runde dag :)

    SvarSlett