mandag 22. juni 2009

Solkrem

Nå som været er blitt så utrolig deilig er det fort å glemme solkremen! 
Barna i barnehagen koste seg i vannsprederen i dag.... Men de hadde ikke smørt barna som de kledde av og jeg så både røde skuldre og røde mager når jeg hentet mine!
Jeg spurte dem om de ikke smørte barna og da var det som om de aldri hadde hørt om dette før! De svarte at de hadde smørt de barna som VILLE bli smørt.... så de 1-6 åringen som ikke ville, fikk slippe!!!!!!!!!... Jeg synes jo ikke akkurat at det å bli smørt med solkrem er noe barna skal få bestemme, men noe man bare gjør. Barn skal ikke bli solbrent uansett! Så å la disse små barna få bestemme er litt ute å kjører!? Min mening! 

Så husk å smøre solkrem på alt som kan krype å gå!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar