mandag 15. juni 2009

Ny solseng & nye sko!



Kursiv
Endelig kom sommeren og litt varme etter torden og regn! Selv om vi ikke har fått nyte disse deilige dagene fult ut pga vannkopper, så har vi fått kost oss litt! Her er søs og lillebror i den nyinnkjøpte solsengen! Denne skal vi kose oss masse i.... HELE familien er det jo plass til!  Ellers er søs fremdeles invadert av vannkopper, men etter noen kjerringråd fra familie (potetmel) er alt blitt så mye bedre! Ikke klør det, ikke er det plagsomt og snart er de borte!  Det er deilig! Det ser ikke utsom lillebror for dem heller! 


 

Epler får vi også i år! Dette er ett 3sorts tre! Og vi får nok en 10-12 epler totalt! Veldig morro ettersom jeg plantet de for 1 års tid siden! 


                           

    
Så har jeg kjøpt meg nye sko! 
Joda de har fryktelig høy hel! FRYKTELIG var ikke overdrivelse! Når jeg går med dem må jeg lene meg bakover for å ikke tippe fremover!
Jo jeg elsker høy hel, men dette tok kaka!
Så har jeg fra min ungdom!! brukket ankelen og det får man ikke akkurat fleksible ledd av..... noe man virkelig trenger for å bruke disse skoene! Men litt små lidelse må man vel kunne bære over med ???????? 

Disse skoene er kjøpt på asos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar