lørdag 16. mai 2009


Så var husvask og alt klart til den store dagen........ jeg fikk ikke satt meg ned før Arnold (hunden) kom valsende inn med ett slikt kjeksbein som han knasket løs på! Jippi tenkte jeg (eller egentlig var det noe helt annet som for gjennom hodet mitt) 
Frem med støvesugeren igjen! Hvorfor satt jeg den egentlig vekk??????

Så fant  far plutselig ut at siden vi blir en liten gjeng her  på den store dagen, er grillen vår ALT for liten! Så avgårde fløy han og hjem kom han med MONSTER grill! (Vår grill er nok ikke forliten, bare det at sviger har en grill han har suglet på LENGE! Og her var det en mulighet)

Ellers var jeg innom den lokale blomster handleren igjen! 
Og der fant jeg noen søte puter til å ha på benken.



Så håper jeg alle får en Nydelig & flott 17mai!

2 kommentarer:

  1. ØØØy! Det var jo de putene jeg hadde tenkt å ha. men så glemte jeg jo det. Ja ja. Vi sees i morra!!!

    SvarSlett
  2. Håper 17. mai feiringen ble fin selv om varmen uteble og regnet etterhvert bøttet ned.

    SvarSlett