tirsdag 12. mai 2009

Cookies




Jeg fant en fantastisk god oppskrift på Cookies idag! Så jeg bakte dem ! De var så gode at mens jeg satt i godstolen med kaffen forsvant hele 7 cookies inn i tvstuen og ned i magen på 2 småtroll! 





Oppskrifeten er enkel!
1 god fingerlengde med usaltet smør
3kopper med vanlig sukker
3kopper med rørsukker
4 egg
3 kopper med hvete mel + 2ss 
3 kopper med strøkavring
2ss vanlijesukker
1ss bakepulver
Sjokoladebiter 

Ta hvit sukker og smør i mixeren, pisk til "krem"
Rør så rolig i rørsukker, mel og 1 egg om gangen!
Ha så i resten!

Stekes på 200 C i ca 10min!


Ellers greide jeg jo å ødlegge skjorten minsten skal.... skulle ha på seg 17mai! Den skulle jeg vaske på 40 grader (slik som det stod på lappen) Men det tålte den altså ikke for alle trådene som holdt skjorten sammen gikk i oppløsning! Og dette var en skjorte kjøpt på en av byens litt dyrere barnetøysbutikker! Den skal bli levert tilbake og nå håper jeg cubus har noen hvite skjorter igjen!!!? 













2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ jeg vil bake coockies!
    Du.. den skjorta må du klage på. herreminn!

    SvarSlett
  2. Ja jeg tenkte å ta turen idag! Men jeg vil ikke ha ny, bare pengene tilbake! Klar for 17???????

    SvarSlett