tirsdag 26. mai 2009

Regn regn regn! 
Ikke så morro med dette plaskende været, men det er jo faktisk godt for noe! Som f.eks den nyplanta plenen min som jeg nettopp fikk sådd;)
Joda jeg kjøpte hurtigvoksende frø, så nå satser jeg på at plenen er på plass før juni kommer!
(det er da lov å håpe?)
Så fikk jeg nettopp beskjed, våre nye dører er på vei.... jippi! Vi skal ha nye inngangsdører!  Idag har vi en stor brun, som ble malt ett strøk med hvit maling, før jeg ombestemte meg og fant ut   at egentlig trenger vi ny dører.... (Far begynner å svette når han ser at jeg får ideer! ) 
 
Jeg skal ta bilde før og etter og legge ut senere! Men den ligner på denne!

Ravel 1881 M91



Ellers kom  svigermor  fra California igår! Håper bare ikke hun har tatt med seg noen "svin" i baggasjen!  Det hadde ikke vært så veldig morro! 



3 kommentarer:

  1. Øøøøy!! Stiiilige dører da! ja vi kunne virkelig behøvd ny dør selv. Siden vi bruker inngangen egentlig bak huset så er det jo søren meg en verandadør. Men får aldri fingeren ut.
    Håper det kommer noe annet gøy fra Californien enn svine-greier da!

    SvarSlett
  2. Jeg plantet roser i går så jeg er overlykkelig for regnet som siler ned i dag:-)

    Stilig dør!

    SvarSlett
  3. Så fine dører :)

    Har plantet en del i det siste, og synes det er deilig å ikke måtte vanne hver eneste dag, men det er klart at det er best med sol og sommer :)

    Men vi kan glede oss til pinsen, da er det meldt strålende sommervær!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett