onsdag 20. mai 2009

Trøtte gamle gubber

Her har  lillefar og far selv tatt kvelden i hver sin god stol!
Mens jeg sitter på nett og surfer;)

Nå har jeg gjort  ett nytt innkjøp! Ny mobil - igjen-!
Denne10500503 gang en Blackberry  JIPPI! 
Så nå er det iphone VS Blackberry! Hvem tror dere er best???? Jeg skal informere om min mening etterhvert! Jeg er gal etter slike dubbedingser! Aner ikke hvor mange forskjellige mob. jeg har hatt! Når jeg er innom hos mine foreldre spør min far alltid hva salgs tlf jeg har! Men nå har jeg holdt meg til Iphone LENGE...... Så in need of some change! blir mobilen byttet! 
Ellers regner det fremdeles her på solkysten! Å det er jo ikke så veldig gøy når kroppen hungrer etter sol! Men regn er godt for alt som skal vokse og spire ute! Min flotte Afrikalilje kommer som bare det! Håper den blir enda større enn ifjord! Hadde mine tvil på om den kom til å komme idetheletatt! Men etter en inspeksjon fra Turbo  var den reddet og nå står den og spirer! I morgen skal jeg få tatt masse bilder av drivhuset slik at jeg kan få lagt ut noen! Håper bare solen skinner litt da!


Natt inatt 

2 kommentarer:

  1. Jeg er også litt glad i dubbedingser, må innrømme det.

    Gleder meg til bilder fra drivhuset!!

    SvarSlett