søndag 13. september 2009

DETOX

Etter å ha lest Anettes Hus sin blogg om lett brus og aspartam. Har jeg bestemt meg at jeg skal kutte kraftig ned på Pepsi Max! For det er den brusen jeg drikker! Og ikke så rent lite heller!
Her går det nok 1 god liter i løpet av en dag! Har dere forresten lest advarslen som står på Pepsi Max boksene?  Helt utrolig? Hva slags søksmål har de fått mot seg for å trykke dette på?????

Men uansett nå har jeg begynt ett sunnere liv ! Så igår tok jeg Detox Spa! 

Dette er til føtter! Det er ganske ekkelt å se hvor mye drit som kommer ut i vannet! Det som skjer er at det fjerner oppsamlinger av giftstoffer fra kroppen . Ioniser alle kroppens celler, fjerner gifter som PCB osv som kroppen holder på! Gir en velvære med bedre bio energi og bedre metabolisme. Les mer HER 
På bildet under kan dere se hvor gjørmete vannet mitt ble! Denne behandlingen skal gjentas flere ganger! 
Så nå er det denne "brusen" som gjelder! Den fåes kjøpt på helsekost. Den koster ca 30 kroner, men er utrolig god! Den inneholder ingen "dårlige" stoffer! bare rent vann og deilige frukter samt krydder eller urter! Det finnes flere smaker, men den guler er Detox! Så hvorfor ikke begynne dagen med en slik ? Friskt, sunt og herlig!!!!

2 kommentarer:

  1. Å himmel så ekkelt!!!!
    Men den brusen har jeg sett på et annet sted også. Ica tror jeg?? Er den god?
    Ellers har jeg visst lenge at både Pepsi max og cola light og slikt er "styggen sjøl". Da er det faktisk bedre med den ekte vare. Men best av alt er å kutte ut totalt.

    SvarSlett
  2. ja! De har den på noen bensinstasjoner også! Men der er den sikkert ekstremt dyr!

    SvarSlett