lørdag 26. september 2009










I dag har min mor bursdag, så vi skal på smørbrød til dem i 
ettermiddag (jeg elsker smørbrød;))!! 
Jeg var så heldig å kom over den perfekte gaven 
til henne ! Ett sjal laget av Salvador Dalì. Denne "gale" kunstneren er jeg stort fan av! Han visste å sette sine spor i verden og på mennesker! Sjalet kom i en flott eske som dere ser på bildet! Sjalet er avbildet midt på esken med han signatur! Jeg kjøpte dette på Auksjon hos Fineart.no
Min mor er storforbruker av sjal så derfor er vel dette en glimrende gave!?
(å siden var på auksjon var det heller ikke så dyrt!)





Så er det jo alltid godt med litt kos nå som høsten setter inn! Jeg bakte 12øres(skolebrød) igår!
Oppskriften var utrolig lett! 
Så kos dere masse i helgen;)


2 kommentarer:

  1. Kjempestilig skjerf!!
    Skolebrød.. hallo... 12øres!! Tsk-tsk-. :-D

    SvarSlett
  2. For en original gave :) Det blir hun sikkert glad for!

    Ønsker deg en fin helg videre! Hilsen Margrethe

    SvarSlett