torsdag 17. september 2009

sengetøy & middagstips


I dag har jeg fått kjøpt inn nytt sengetøy;) GANT Jippi!
Ble riktig så fornøyd og det er som å sove på en vidunderlig sky!! Så nå gleder jeg meg til å legge meg!



Middags tipset kommer her;)

Torsk i form med røsty poteter
Man tager torsk (hvor mye er etter ønske)
Legger i en ildfastform med litt olje
Ha over litt fiskekrydder, ost, babytomater og basilikum.
Inn i ovnene sammen med en egenform med potetene! 225g i ca 20- 25min
Kan serveres med Bergensfiskesaus!
Lett & godt




Bon appetit

3 kommentarer:

  1. Så fint det var det sengetøyet med putene!
    Jeg legger ikke de posene ut for salg på Tine´s shop, for jeg har så mye å gjøre for tiden.
    Men jeg kan godt sende deg vet du ;-)
    For den store posen til ris er det kr 200,-, 2 liter mel kr 150,-, 1 liter mel kr 120,- og sukker kr 100,-
    Send meg en e-mail om du er intr. til
    termoen@loqal.no
    Nyt helgen
    Klem

    SvarSlett
  2. Guuuud så lekkert!

    Takk for middagstips:-)

    SvarSlett