torsdag 8. oktober 2009

Hos naboen

Igår traff jeg ei venninne Hos naboen;) Hos Naboen er en cafè/resturant i byen!
Jeg bestilte en tunfisk salat (siden jeg er blitt så sund!) 
Vanligvis pleier en tunfisksalat bestilt på caté i Kristiansand, å være av den sorten som er blandet med disse hermetiske tunfiskene (som er skvist ned i en boks ) Men IKKE her! Her får man "the real thing"!!!! Passe stekt tunfisk!!! Min salat var blandet med olje og chili...... Nå er jo jeg veeeeeldig glad i sterk mat og må ærlig si at jeg synes det var litt lite smak, men alt i alt var dette absolutt å anbefale! + at jeg fikk en liten kurv med masse forskjellig brød som jeg kunne velge å vrake i! 



Ellers har jeg begynt å shoppe til JUL...... Jepp! 
Men pynt da! Inne på Lunehjem.no har de masse fin julepynt! 


Bildet er tatt fra lunehjem.no



1 kommentar:

  1. Ja jeg var innom der en kjapp tur og pratet med noen venner. Og de spiste Club Sandwich.. I loooove club S... og den så dritgod ut!

    SvarSlett