onsdag 3. februar 2010

The Body Bakery

The Body Bakery

Bath & Body Desserts


Jeg har kjøpt nye kremer! Utrolig stilig!
Den store røde er en såpe med duft av : Strawberry Parfait! Denne lukter noe helt utrolig mye, men godt! (hvis man ikke har vondt i hode!!!)
Ellers er det kremer for kroppen! Her kjøpte jeg alle i forskjellige dufter, slik at jeg kunne teste litt forskjellige!
Den store tuben er med: Vanulla Cupcake- denne luktet utrolig godt! Og den ble bare sugd inn i hendene mine! Utrolig bra og blir anbefalt på det sterkeste!!
Stor hvit boks heter: Whipped Cream, duft: Baked Vanilla Cream! Lukter godt og veldig god på hendene!
Liten boks er med duft: Birthday Cake. Luktet ikke så veldig godt!
"deo stick" heter Body Butter stick, med duft: Champagne Cocktail. Og her burde vel egentlig navnet si at dette lukter IKKE godt (men jeg måtte jo prøve denne lukten!) Å det lukter heller IKKE godt! Men den er for tørre områder og funket utrolig bra!
Så fikk jeg en prøve på en Whipped Cream, med duften av Cherry Meringue Bites, den luktet godt den! Så nå skal det smøres og ..... smøres;)

Hvis du vil kjøpe noen av produktene kan du trykke på den store reklamen på toppen;)
Til informasjon; De har masse forskjellige dufter og produkter, men det bestilles fra USA så leveringen tok sin tid (lengre enn vanlig fra USA)




1 kommentar: