søndag 21. februar 2010

Tag & negledesign

I dag er det endelig litt sol og stille ute! For nå har det blåst og snødd ganske så mye i flere dager!
Eneste kjipe er at lillefar har hatt feber i noen dager og i natt var han ganske så svett, så selv om det er KONGE vær ute, så blir nok jeg inne med han :(
Men det er jo bare sånn det er av og til!

Ellers fikk jeg en telefon fra noe som heter SubCompanyLogo, som lurte på om bankkortet mitt ble missbrukt! Joda, jeg kjøpte visst ett par flybilletter i ett utenlandsk flyfirma til rundt 5000,-
Dette stemmer jo ikke helt, så heldigvis fulgte Tag med og oppdaget missbruket og stoppet det!


Ellers har jeg funnet noe utrolig artig!

Dette er stempler som man bruker på neglene!
De har masse forskjellige "plater" som har rundt 5 forskjellige motiver. Litt neglelakk på ett av motivene, skrap bort overflødig neglelakk og bruk stempelsvampen og "klistr" på din negl!
De selger neglelakk, plater, stempler, skraper osv osv.....
Det er jo alltid fint å pynte neglene litt ekstra!

5 kommentarer:

  1. Næææh så bra at de sa ifra! Helt sprøtt.
    Men jeg får ikke opp noe når jeg klikker på bildet jeg..

    SvarSlett
  2. Hei!

    Ja utrolig at de gjorde det! Heldigvis!!!!

    Fiksa på det! ;)

    SvarSlett
  3. hm, detta må sjekkes ut nærmere! :o)

    titta litt lengre ned på bloggen din også - hva slags buer skal du lage til sommeren? Så spennende med damm!! :o) Håper på bilder etterhvert!

    Ønsker deg en herlig uke!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så det er slik man lager sånne blomster på neglene, altså!
    Min lille Maria kom hjem med sånne en dag, skjønner du. Hun hadde fått de av mammaen til en venninne. :)

    Kjolene tvillingene har på seg på bildet husker jeg ikke når jeg kjøpte, -mulig det var til burdagene deres i fjor.... Tror det var det. (juni)
    Mulig det var på Cubus?

    Ha en flott mandag!!

    SvarSlett
  5. Har en liten utfordring i blog min til deg. 22 februar.

    SvarSlett