mandag 22. februar 2010

Utfordring - hageplaner


Jeg fikk en utfordring av TurboLotte, fortelle litt om hvilke planer jeg har for sommeren og hagen!
Jeg har ganske mange mange planer for sommeren! Noen av dem kommer her;)

1. Fliselegge gulvet i drivhuset og utenfor
2. Male gjerder, hveranda og div.
3. Få min kjære mann til å lage noen buer. (ca 3 forløpig)
4. Bli ferdig med hagedammen
5. Gjøre noe med "platået" (som i dag er bare grus) Kanskje herme etter Turbo og lage urte/krydder/frukt hage der??????????

Vel, det var noe av det jeg har tenkt å gjøre til sommeren, men det spørs om sommeren strekker til! Eller om det i det hele tatt blir noen sommer! For med "blåtimer" som dette kan vi bare drømme om den deilige sommeren;)

Så utfordrer jeg videre:

2 kommentarer:

  1. Da er utfordringen tatt imot, og gjennomført! :o)

    Gleder meg til å se bilder i sommer, av både damm og drivhus! ...og alt annet på bloggen din også, såklart! :o)

    Det var en smart utfordring, skikkelig stas å høre andres planer - og kanskje selv bli litt inspirert til hva man kan finne på i egen hage. Så blir det spennende å se hvor mange av planene som blir realisert! :o)

    Gokos!

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde! Så spennende planer du har for sommeren både med dam, buer og drivhusfliser - litt å henge fingrene i!

    SvarSlett