lørdag 27. februar 2010

Iphone VS. BlackBerry















Jeg elsker dubedingser og mobiltelefoner slipper ikke unna!
Jeg har hatt denne Blackberry Bold telefonen nå i ganske lang tid..... tidligere hadde jeg Iphone.
Nå kommer review`en på disse to mobilene!

Blackberry: Stor, tung og ganske klumpete.
Dette er ikke en touch skjerm, men har en mus som man "scroller" med ( den hvite "knappen" midt på!) Internett er også veldig innviklet og vanskelig å finne ut av! Denne musen ruller og er ikke så veldig "handy"! Oppsette er greit nok, men det er mange av programmene som ikke funker så bra i Norge! Det er ett eget program til data som må lastes ned, men som igjen har mange kule finesser!
Den tar greie bilder, men man kan ikke sende film snutter med denne tlf`en.

Iphone; Er lettere og flottere (mer flashy) Utrolig grei hvis man har en Mac maskin! (noe jeg har!) og med den nye, så kan du jo sende filmer også!!!! JIPPI! Med Iphonen får du også en Ipod!( veldig greit for de som liker å høre på musikk!) Eneste minus, den tåler veldig lite! ( jeg har en lei tendens til å miste mine tlf i gulvet/asfalt å da går skjermen i stykker)


Så de fleste har vel skjønt det nå...... IPHONE vinner!

2 kommentarer:

  1. Ja iphonen er jo utrolig lettvindt. Camilla arvet jo pappa sin. Skulle gjerne hatt en slik.
    Men pc`en min holder på å ta kvelden, så jeg vurderer å investere i en ny.
    Skal jeg ta skrittet til Mac?

    SvarSlett
  2. Jeg er VELDIG fornlyd med min MacBook Pro! UC har en annen mac tror den heter Air, den er ikke såååå bra! Men har ikke camilla også macbook?

    SvarSlett