søndag 17. januar 2010

En tung dag























I dag er en tung dag.Vår kjære 4beinte har gått bort og vi er i sorg.
Han var så sprek og god så dette kom helt uventet. Vi hadde svigermor som barnevakt, for vi skulle til venner å spise villsvin.
Kvelden var kos, men sjokket når vi kom hjem var helt forferdelig.

Arnold var på badet nede og jeg skulle lufte han. Da jeg åpnet døra kom han ikke løpende som han pleier. Han lå bare helt stille og "sov". Jeg ropte og gikk inn til han, men det var ingen reaksjon. Så så jeg at det var kommet en del blod fra nesen hans og at han ikke pustet. 

Hadde vi visst at han var syk eller  gammel så hadde det vært en ting, men gullet ble bare 1,5 år. Han var sprek gutt som elsket turer og alle vesner.  
Nå skal han få løpe evig på sine jaktmarker, mens vi sitter her med savnet av han og hans morsomme påfunn.  Uff.... dette er ikke noe greit.


2 kommentarer:

  1. Stakkars... stakkars alle dere også. Det er jo helt grusomt å miste et familiemedlem. Varme klemmer herifra.

    SvarSlett
  2. Å nei så trist!! Klem fra meg også.

    SvarSlett