lørdag 16. januar 2010

Sommeren som kommer



Nå sitter jeg her i snøslaps og +0,5 grader å venter på våren og sommeren!
Jeg lengter så utolig etter litt varmere tider og hage stell!

Jeg har jo drivhuset, men det spørs om mine kjære overlever den første vinteren der ute! Har ikke isolert det med noe (vel noen .gardiner!) men varme står på, så jeg håper det går bra!

Det er jo ikke så mye der inne enda. Noen selvsådde sitronplanter, appelsin, fiken, avokado, druer, oliventre og litt sånt!
Dette er jo egentlig planter som burde tåle litt, men med denne kulden som har vært vet jeg sannelig ikke om alt overlever.

Til våren skal jeg gjøre ferdig dammen.... og prøve meg på noen fisker samt vannliljer. Det blir jo artig!



Bildene er  lånt fra nettet


Det er så mye jeg skal få gjort til våren/sommeren, men jeg rekker sikker ikke alt. 
Har noen "buer" jeg skal lage samt renske opp i litt gammelt rot!
Det kribler skikkelig i fingrene nå! 



2 kommentarer:

  1. Ja... gleder meg jeg også. Jeg har isolert drivhuset med bobleplast, og det gik fint.
    Men tviler på at fiskene i dammen klarte seg, nå er det vel bunnfrosset tenker jeg. Huff...

    SvarSlett
  2. Ja nå kjenner jeg et jeg virkelig lengter etter vår og sommer her. Heldigvis er det ikke såååååå lenge til.

    SvarSlett