onsdag 6. januar 2010

Eyeliner

For alle oss eyeliner mennesker... her er en utrolig bra eyeliner som varer!
Jeg har prøvd mange forskjellig typer og dette er favoritten! 
Den holder lenge er vannfast og lett å føre på! Så 10 av 10 poeng fra meg!!! En ting bare;) Jeg bruker denne eyelineren på vannlinjen, IKKE på øyelokket! (der bruker jeg en gel liner)
Christian Dior Eyeliner Waterproof - # 094 Trinidad Black 1.2g/0.04oz Make UpNavnet er: Christian Dior Eyeliner Waterproof Long-Wear Waterproof Eyeliner Pencil 

3 kommentarer:

  1. Yeyyyy!!! Men jeg er evig fan av L`oreals liquid eye-liner. Den har svamp i stedet for pensel. Helt super.

    Du... har du kjøpt de skoene her på siden???? HVOR DA?????????

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Eyeliner er tingen.... bruker gel liner over øynene, det er utrolig bra!
    Ellers er skoene kjøpt og betalt;) de kostet den nette sum av 160,- helt sprøtt! vil du ha ett par??????

    SvarSlett