lørdag 1. august 2009

Hvor er tiden flydd?????


Så er to bursdager overstått! Lille bullefar er blitt 1 år og store søs 6år! Hvor har tiden flydd??? Synes ikke det er lengesiden jeg lå på sykkehuset med ei lita tulle! Nå skal hun begynne på skole og jeg sitter med tårer i øynene og tenker på tiden som er borte! Bare denne sommeren har både regnet bort og gått så alt alt for fort! Selskap hadde vi i går! Pløsefest med bare med familie,  så utrolig koslig. Venninner blir det når...... SKOLEN begynner..... SKOLE.... Herregud! Det blir rart det.... å ha ei på skole! Heldigvis har vi enda en liten en som ikke skal begynne der før om noen år! Men det er vel ikke lenge til jeg sitter her og sipper over det også! ?

Kaken på bildet er ei prinsessekrone av sjokolade




Han andre som hadde bursdag er denne karen! 
Ikke det store selskapet for han! Men noe snadder 
fikk jo han også;)

I dag er jeg bare helt "kaput" så enten har overgangsalderen tatt over ellers så er svineinfluensaen kommet!  Så nå tar jeg kvelden! Skal ha middagsgjester i morgen og da skal jeg lage en kanon god potetsalat! Oppskriften kommer i morgen!;)


God Natt!!!

5 kommentarer:

  1. Vakre jublianter, da :) Det er rart hvor fort tiden går! Og skolestart er jo en stor overgang. Ikke rart det føles litt vemodig.

    Får håpe det verken er overgangsalderen eller svineinfluensaen du har fått, da... Det er strevsomt med bursdager, selvom det er koselig også :)

    Jeg får deg fortsatt ikke opp på bloggrollen når du poster nye innelgg :(

    Ha en fin søndag! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Så rart! det med bloggen! Prøv å ta meg vekk fra lista di og legg meg til igjen! Det funker av og til!

    Er nok bare sliten av det triste været! Blir så værsyk jeg;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til begge jubilantene:-) Bare pass deg, tiden flyr! Jeg sitter her med voksen sønn og lurer på hvor årene ble av:-)

    God bedring!

    SvarSlett
  4. Så skjøøønnee!! Og så den fine kaka da. HImmel. Ja nå begynner skolen ja.. ta en titt på innlegget i bloggen min nå.. ikke for å skremme deg. Men en lur ting er å melde seg som klasserepresentant i 1 klasse. Da er de så små og så lite de behøver å gjøre. Ikke store jobben det. Så har du liksom gjort jobben din. Smart.

    Håper det er hverken overgang eller svin.. kanskje marsvininfluensa? Ha-ha.

    Du-- måtte bare si det. Men kodeordet for å legge inn kommentar var "RESTFU" hvor i huleste er restfua?

    SvarSlett
  5. Så stilig kake! :o) Nydelige bilder du legger ut forresten, og så stilig med den "duse" rammen i kantene! Ja, tida flyr.. Du og du!!

    Håper formen er bedre, at du bare er sliten etter bursdagsfeiring! :o)

    Ønsker deg en vidunderlig uke!

    SvarSlett