torsdag 6. august 2009

Kaffe


Jeg er avhengig av KAFFE.... med melk! Jeg drikke sikkert rundt en 8-10 kopper hver dag! Og får jeg ikke kaffen min blir jeg helt ødelagt! I dag har jeg ikke fått kaffen min! Vi har overnattet i båten og jeg hadde glemt å ta med melk! Hva gjør man når det er ett must i kaffen? 

Så jeg tok kaffen min "solo" og det går jo bare ikke! Jeg må ha melken min!!!! Veldig trøtt og litt amper angrep jeg kaffemaskinen når vi kom hjem!!!!!!!

For andre som lider det samme-----> her er en link til hjelp! 
 Gud så godt kaffe er!!!!!!!! 


2 kommentarer:

  1. Jepp.. heeeeeeeeeeeeeeelt enig!!!!!! Nespressomaskinen går helt varm her hjemme. Til og med Christian drikker cappuccino nå. ( Med koffeinfri da. ) Tjolabing!

    SvarSlett
  2. Tidlig krøkes;) her drakk Julie Latte når vi fikk kaffe maskinen, hun synes at skummet på toppen var såååååå godt;)

    SvarSlett