tirsdag 11. august 2009

Tilbake til hverdagen

Så begynte min mann på jobb etter 5 ukers ferie! Det var litt kjipt, men samtidig litt deilig... 
Vi føler at ferien aldri egentlig kom 
igang ettersom det har vært dårlig vær stort sett hele tiden! Noen dager 
innimellom har jo vært 
fine, men aldri noe sammenhengende fint sommervær! I dag ser det jo ut til at været blir sol, det er deilig! Så i dag skal det bades;)
For ett par år siden reiste vi til Sardinia i september! Sommeren var for dårlig her og vi var desperate på å få litt sol! Sardinia var utrolig flott! Men følte kanskje ikke at det var helt "barnevennlig" ihvertfall ikke med en bitteliten en! 
Ettersom jeg ikke har noen av bildene fra turen på denne maskinen er bildene lånt fra nettet!



Jeg har tenkt å lage dam i hagen! Ved inngangen, men i beddet jeg skal ha dammen står det idag en Rhododendron!
Hvordan blir jeg "kvitt" røttene på denne? Dette er en gammel plante som er ca 15 år! Så den har ganske kraftig stamme! 


2 kommentarer:

  1. Rohddisen er ikke noe problem. De har klumprøtter. Ikke sånne lange som strekker seg til kina. Grav godt rundt, stikk spaden rundt kanten. Bind fast et tau til bilen og dra den opp. No problem.

    Gudd å kult med dam. KJør på! Nå vil jeg ut til deg snart altså, bare så du vet det.

    SvarSlett
  2. Det har ikke vært mye til sommervær, nei... Kjedelig, men vi har fått gjort mye som hadde måttet vente om det var strandvær i hele sommer, så noe godt kom det da ut av det!

    Ser deilig ut på Sardinia.

    Ha en fin dag. Hilsen Margrethe

    SvarSlett