mandag 31. august 2009

hytte oppussing



Jeg har pusset opp hytten sånn delvis for mine foreldre! 
Vi var veldig uheldige for ja 1 1/2 års tid siden. Mine foreldre skulle på hytta til påske og åpnet døren til ett heller grusomt syn! Kommunen hadde gravd i eller ved eller vannledningen .... eller noe sånt! Å da hadde det kommet sandkorn inn i klosettene og gjort slik at vannen hadde stått å rent i en lengre periode! Vannet har da rent over å ut på gulvene! Dette førte videre til mugg skader og vannskader og andre skader ....... Så når da hytten skulle fikses, tok jeg saken i mine hender og kjørte til IKEA handlet masse og gav skiftenøkkelen til min mann;) Det ble ny spisestue, 3 senger, to stoler, ett par komoder og noen bilder, lamper å så videre;) Bildet i sorthvitt er bildet fra IKEA og melkespannet er fra gåren min far er oppvokst på. 
Jeg fikk jo ikke viljen min helt med hytta! (skulle gjerna ha malt all furuen, men tak fikk jeg ikke røre!!!....) Bildet med farger er fra det ene soverommet! Sengen er en brisk som kan dras ut å bli dobbelseng! Utsikten er det siste bildet! Skal legge ut flere bilder etterhvert;)

Ha en god uke alle sammen;)

2 kommentarer:

  1. Så flott du har gjort det, og for en virketrang du har!!!

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Så flott blogg du har! Kjempe-fine bilser fra hytta!!

    Ha en fin uke!

    Klem Anette:)

    SvarSlett